Plavby lodí 2021 | ESO travel

• Pečlivě sestavené a neustále prověřované trasy, které budou zahrnovat pouze bezpečné lokality, kde mají lodní společnosti příslušná povolení. Lodní společnosti velmi úzce spolupracují s místními úřady a vládami. • Při rezervaci uvede každý klient svůj mobilní telefon a email, aby mohl být kdykoli kontaktován. • Veškeré dodatečné služby (wellness, nápojové balíčky, výlety) lze rezervovat před naloděním, aby se zamezilo tvoření front u přepážek na lodi. • Při rezervaci bude možno zadat jména rodiny či přátel, kteří na plavbu jedou spolu, aby lodní společnost pro tyto skupiny mohla předem připravit společné sezení v restauracích. • Nalodění bude probíhat v časových oknech a s odstupy. Vše včetně zavazadel bude desinfikováno. • Během nalodění budou probíhat zdravotní kontroly (bezkontaktní měření teploty, vyplnění krátkého dotazníku). Bezpečné p l avby Opa t řen í před vyp l u t ím • Veškeré prostory budou pravidelně desinfikovány technologiemi používanými ve zdravotnických zařízeních, včetně desinfekce kajut. • Prostory a plochy s největším vytížením budou desinfikovány několikrát denně (např. divadlo, restaurace, lodní fitness). • Desinfekce rukou k dispozici na mnoha místech na lodi. • Ventilace bude využívat čerstvý vzduch desinfikovaný ultrazvukem. • Zdravotnická centra lodí byla rozšířena včetně posílení zdravotnického personálu. • V některých případech (v částech lodi, kde to bude přínosné) je zaveden sociální odstup. V restauracích a společenských prostorech bude odpovídajícím způsobem upraven zasedací pořádek. V divadle budou probíhat představení několikrát denně, aby byl dodržen potřebný odstup a zároveň měli všichni příležitost vidět všechna představení. • Kde nelze dodržet sociální odstup (např. výtah), tam budou povinné roušky. • Bazény, vířivky a aquaparky na lodích budou dostupné s menší kapacitou, veškeré vybavení a plochy budou desinfikovány. • S lodním personálem bude možno komunikovat přes telefon v kajutě. • Drtivou většinu požadavků (rezervace výletů, služeb a řešení dotazů) bude možno vyřídit elektronicky (bezhotovostní platby, obslužná aplikace v TV na kajutě, elektronické kiosky, mobilní aplikace). Na pa l ubě 3

RkJQdWJsaXNoZXIy NDg3MzM=