Cesty za poznáním 2019 | ESO travel

Payerův ostrov, Teplický záliv a dále také Stoličkův ostrov pojmenovaný po geologovi, paleontologovi a přírodovědci světového významu Ferdinandu Stoličkovi, který se narodil u Kroměříže. Žijí zde lední medvědi, na štěrkových plážích se vyvalují tuční mroži a na skaliskách hnízdí desetitisíce arktických ptáků. Díky stálému polárnímu dni máme dost času na výsadky na pevnou zemi na gumových zodiacích a na seznámení se s arktickou faunou i se skromnou flórou. Ohromí nás též kamenné koule na Champově ostrově, o jejichž původu se geologové přou a jejichž nevšední vzhled dává dost podnětů rozličným fantaskním úvahám. BARENTSOVO MOŘE 7 Opouštíme Zemi Františka Josefa a přeplouváme opět Barentsovo moře. Ledové kry pozvolna mizí a tak máme čas lenošit v pohodlí naší lodi. Vždyť jak se říká, i sama cesta je cílem. MURMANSK – PRAHA 8 Doplouváme do Murmansku a loučíme se s vysokou Arktidou. Byla to cesta do jiného světa. Po snídani míříme na letiště a vracíme se domů, do Prahy. ATOmOVý LEDObOrEc 50 YEArS Of VicTOrY Nejvýkonnější a nejmodernější světový ledoborec byl uveden do provozu v roce 2007. Jedním z několika revolučních prvků je trup ve tvaru lžíce. Tato loď také drží světový rekord v rychlosti plavby na severní pól – 4 dny, ačkoli naše expedice takto spěchat nebude. Pohon je zajištěn 2 turbínami o síle 75.000 koňských sil, které pohání atomové reaktory chráněné 160 tunovou ocelovou schránou, stíněné betonem a vodní clonou. Loď je schopna samostatného provozu bez přerušení po dobu 4 let. Ledoborec má dvojitý ocelový trup (silný místy až 48 mm). Mezi oběma trupy je voda, kterou lze díky důmyslné konstrukci podle potřeby přečerpávat do různých částí trupu a tak zlepšit ledoborné schopnosti lodě. Ke stejnému účelu slouží také trysky umístěné v trupu lodi 9 m pod vodou, které vhánějí pod led horkou vodu. Kajuty: vlastní sociální zařízení, postel, stůl, TV, vysoušeč vlasů. Všechny kajuty mají okna. Společné prostory: restaurace (volný zasedací pořádek), přednáškový sál/klubovna, knihovna, bar Victory, salonek, fitness centrum, 2 sauny, bazén, ošetřovna, masážní salonek. Lodní můstek je otevřen po většinu plavby, k pozorování scenérií se hodí i rozsáhlé vnější otevřené paluby. Technické parametry lodě: délka 159,6 m, šířka 30 m, ponor 11,08 m, výtlak 25.840 t, pohon: 2 atomové reaktory o výkonu 227,6 MW pohánějící turbíny o síle 75.000 ks, max. plavební rychlost 21,4 uzlů, posádka 140 osob, cestující 128 osob. Ledoborná klasifikace: Arktida. leteckou dopravu Praha – Murmansk – Praha 1x nocleh v Murmansku v hotelu 4* se snídaní 11 x nocleh na lodi v kajutě Twin Standard s plnou penzí pojištění lečebných vyloh (pouze termín 7.7. - 19.7. 2019) českého průvodce (pouze termín 7.7. - 19.7. 2019) čaj, káva, kakao a voda po celý den všechny výlety na pevninu, výlety čluny zodiac a helikoptérou zkušeného arktického průvodce, který povede přednášky a výlety zapůjčení vodotěsné expediční obuvi nepromokavou expediční bundu (zůstane účastníkům) podrobné informační materiály před od letem, arktickou příručku expediční deník a fotoalbum na DVD-Disku krytí výloh při záchranné akci do 100.000 EUR (pouze dny na ledoborci) vízum do Ruska transfery Cena obsahuje spropitné personálu ledoborce Cena neobsahuje 07.07. – 19.07.2019* . . . 649.000,– Kč 18.07. – 30.07.2019. . . . . 649.000,– Kč 29.07. – 10.08.2019. . . . . 649.000,– Kč v kajutě Twin Standard Příplatek za Mini Suite . . . . . . . 60.000,– Kč/os. Příplatek za Junior Suite. . . . . 210.000,– Kč/os. Příplatek za Grand Suite . . . . 230.000,– Kč/os. Příplatek za Victory Suite. . . . 300.000,– Kč/os. Příplatek za Arktika Suite . . . . 320.000,– Kč/os. ČESKÝ PRŮVODCE – minimum 8 osob Při objednání do 31.10.2018 sleva 5 % za včasný nákup. NA TENTO ZÁJEZD SE NEVZTAHUJÍ ŽÁDNÉ SLEVY *Termín s průvodcem www.esotravel.cz Termíny                 275 13 12 11-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDg3MzM=